آموزش – چگونه اپل واچ خود را آپدیت کنیم؟

آپدیت اپل واچ اندکی متفاوت از چیزی است که همیشه بر روی گوشیتان انجام می‌دهید. تمام مراحل این عمل را باید از روی گوشی و به صورت بی‌سیم دنبال کنید. در این مطلب مراحل انجام کار را آموزش خواهیم داد.

چه به تازگی اپل واچ خریده باشید چه از آن دسته افرادی باشید که مدت زیادی است برنامه‌های خود را آپدیت نکرده‌اید، باید بدانید که برای آپدیت ساعت خود باید چه مراحلی دنبال کنید. انجام این کار اندکی متفاوت از آن چیزی است که بر روی آیفون یا آیپد انجام می‌دهید. ساعت‌هایی از این دست هیچ پورتی ندارند. از این رو باید مراحل آپدیت را از طریق برنامه ساعتی که بر روی گوشیتان نصب شده است دنبال کنید. به یاد داشته باشید که تمامی این مراحل الزاما باید به صورت بی‌سیم انجام داده شود. پس مطمئن شوید که ساعت به گوشیتان وصل شده باشد.

آپدیت اپل واچ (Apple Watch)

  1. ساعت خود را به شارژر متصل کنید. حتما دقت کنید که قبل از آپدیت، ساعت حداقل پنجاه درصد شارژ شده باشد. در طی مراحل بعدی همچنان ساعت را در شارژ نگاه دارید.
  2. از گوشی خود برنامه «Watch app» را باز کنید.
  3. به پایین صفحه رفته و بر روی گزینه «General» ضربه بزنید.
  4. وارد گزینه «Software Update» شوید.
  5. گزینه «Download and Install» را انتخاب کنید. اگر آپدیت جدید را دانلود کرده باشید، این گزینه به «Install» تغییر خواهد کرد. در این حالت تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب همین گزینه است.
  6. اگر لازم باشد پسورد خود را وارد کنید.
  7. در صفحه قوانین و مقررات آپدیت جدید، با انتخاب گزینه «Agree» موافقت کنید.

هنگامی که ساعت آپدیت‌‌ می‌شود، بر روی صفحه آن لوگوی اپل ظاهر خواهد شد. اجازه دهید تا نوار وضعیتی که دورتا دور لوگو قرار دارد کاملا پر شود. زمانی که آپدیت‌ تمام شد، صفحه اصلی ساعت نشان داده خواهد شد. علاوه بر این، بر روی گوشیتان پیامی مبنی بر این که ساعتتان آپدیت‌ شد، ظاهر می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر ار نحوه انجام مراحل گفته شده، این ویدیو را ببینید:

به نقل از : mag.plaza.ir