آموزش – چگونه میزان روشنایی نور چراغ قوه را در آیفون و آیپد تنظیم کنیم؟

اگر از چراغ قوه آیفون خود زیاد استفاده می‌کنید شاید اطلاع نداشته باشید که می‌توانید در آیفون و آیپد خود روشنایی نور آن را تغییر دهید. با ما همراه باشید تا در ادامه نحوه تنظیم میزان روشنایی چراغ قوه را با هم مرور کنیم.

چراغ قوه در آیفون و آیپد یک ویژگی و ابزار کارآمد محسوب می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از چراغ قوه آیفون خود در تاریکی اتاق بدون آنکه مزاحم کسی شوید و یا هم‌اتاقی‌تان را از خواب بیدار کنید، از نور آن استفاده کنید. خوشبختانه اپل این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که میزان روشنایی نور چراغ قوه آیفون و یا آیپد خود را به‌راحتی کم و یا زیاد کنند. بنابراین می‌توان به‌آسانی نور چراغ قوه خود را به حداقل رساند و مزاحم استراحت کسی نشد. با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه نحوه تنظیم میزان روشنایی نور چراغ قوه در آیفون و آیپد را با هم مرور کنیم.

چگونه در آیفون و آیپد میزان روشنایی نور چراغ قوه را تنظیم کنیم؟

در آیفون ۱۰ و مدل‌های جدیدتر و همچنین در آیپدهایی که نسخه iOS 12 و بالاتر را اجرا می‌کنند، می‌بایست برای دسترسی به کنترل سنتر از بالا سمت راست صفحه نمایش به سمت پایین سوایپ کرد. اما در آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی‌تر برای باز کردن کنترل سنتر، کافی است از سمت پایین صفحه نمایش به بالا سوایپ کنید.

حالا روی آیکون چراغ قوه ضربه زده و انگشت خود را نگاه دارید. البته می‌توان در دستگاه‌هایی که از تاچ سه‌بعدی پشتیبانی می‌کنند از ۳D Touch استفاده کرد. حال منوی تنظیمات نور چراغ قوه برای شما باز خواهد شد. کافی است در این قسمت برای تنظیم میزان روشنایی نور چراغ قوه، انگشت خود را به سمت پایین و یا بالا بکشید.

این تنظیمات بسیار آسان است اما در پس یک منوی تاچ سه بعدی پنهان شده است. با این حال می‌توان به‌راحتی برحسب نیاز خود روشنایی نور چراغ قوه را بسیار کم و یا بسیار زیاد کرد.

به نقل از : mag.plaza.ir