آموزش – چگونه Face ID را در آیپد پرو ۲۰۱۸ تنظیم کنیم؟

آیپد پروی ۲۰۱۸ فاقد دکمه هوم بوده و برای آنلاک شدن از تکنولوژی Face ID بهره می‌برد. با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه نحوه فعال‌سازی و تنظیم Face ID روی این آیپد پرو را با هم مرور کنیم.

آیپد پرو ۲۰۱۸ محصولی فوق‌العاده است که به‌روزرسانی‌های جدید و بزرگی کسب کرده است. یکی از این تغییرات بزرگ، حذف دکمه هوم و به‌کارگیری تکنولوژی Face ID در این آیپد است. درحقیقت آیپد پروی ۲۰۱۸ قادر است که چهره کاربر را در هر دو حالت افقی و عمودی شناسایی کرده و دیوایس را آنلاک کند.

فرقی نمی‌کند برای اولین بار است که قصد دارید روی آیپد پروی خود، Face ID بگذارید و یا از آن مدت‌ها پیش بر روی آیفون خود استفاده کرده‌اید؛ در هر صورت پیشنهاد می‌شود که در ادامه این مطلب آموزشی با پلازامگ همراه باشید.

چگونه Face ID را روی آیپد پرو ۲۰۱۸ تنظیم کنیم؟

۱- ابتدا Settings آیپد خود را باز کنید.

۲- در پایین صفحه روی گزینه Face ID & Passcode ضربه بزنید.

۳- حال گزینه Set Up Face ID را انتخاب کنیم.

۴- دستورالعمل‌های موجود روی صفحه را دنبال کنید.

۵- هرگاه عملیات هر دو اسکن به اتمام رسید، روی گزینه Done بزنید.

همچنین می‌توانید در این قسمت تعیین کنید که علاوه بر آنلاک شدن آیپد برای عملیات‌هایی نظیر خرید و دانلود از آیتونز و اپ استور، سیستم پرداخت الکترونیکی اپل پی (Apple Pay)، سیستم تکمیل خودکار پسورد و دیگر اپلیکیشن‌ها نیز از تکنولوژی فیس آی‌دی استفاده شود.

خاطر نشان می‌شود که آیپد پروی ۲۰۱۸ اولین تبلت تمام صفحه شرکت اپل است که حاشیه‌های اطراف آن بسیار نازک‌تر از قبل شده و ضخامت آن تنها ۵٫۹ میلی‌متر است. پیشنهاد می‌شود برای آگاهی از دیگر ویژگی‌های جالب این آیپد، ویدیوی زیر را تماشا کنید:

به نقل از : mag.plaza.ir