آموزش – رفع مشکل عدم نمایش استوری دیگران در اینستاگرام

اگر از نسخه جدید اینستاگرام استفاده میکنید حتما دایره های قرمز رنگی که عکس دوستان خود وجود دارد در بالای صفحه برنامه مشاهد میکنید ، که با استفاده از این قابلیت میتوانید تمام لحظه های خوبتان را با ویژگی جالب و جدید برای دوستان خود به صورت موقت (۲۴ ساعت ) و یا به صورت دائم ( هایلایت ) به نمایش بگذارید . با تک تیپ همراه باشید .

آموزش گذاشتن استوری در اینستاگرام

برای به اشتراک گذاشتن یا استوری کردن اطلاعات خود برای دوستان ابتدا به صفحه اول یا اصلی اینستاگرام مراجعه کنید ، سپس علامت + بالا سمت راست را لمس کنید تا پنجره استوری برای شما به نمایش در آید می بینید که میتوانید فیلم یا عکس برداری کنید یا هم میتوانید با سوایپ کردن از پایین به بالا عکس یا اطلاعاتی قبلا گرفته اید را به اشتراک بگذارید .

رفع مشکل عدم نمایش استوری

پیشنهادی : ۴ دلیل کند شدن سرعت Wi-Fi و برطرف کردن مشکل کند بودن سرعت

۱) آپدیت کردن اینستاگرام

نسخه قدیمی نرم افزار اینستاگرام از قابلیت نمایش استوری پشتیبانی نمیکند . میتوانید نسخه جدید اینستاگرام را از دکمه های پایین دانلود کنید .


  • دانلود برای اندروید

    دریافت


  • دانلود برای iOS

    دریافت

  • ۲) تنظیم کردن تاریخ و زمان گوشی

    اگر گوشی خود را به تنظیمات کارخانه یا فکتوری ریست کرده اید تنظیمات تاریخ و ساعت دستگاه شما عوض شده و با تنظیم کردن مشکل عدم نمایش استوری دیگران برای شما حل خواهد شد .

    ابتدا به تنظیمات > تاریخ و زمان > و گزینه تاریخ و زمان خودکار را فعال کنید .

    در آخر به نرم افزار اینستاگرام مراجعه کنید و مشکل را بررسی کنید ، که آیا مشکلتون برطرف شده ؟ درغیر اینصورت به تیم پشتیبان تک تیپ اطلاع دهید .

    پیشنهادی :

    مقایسه کیفیت دوربین دوگانه اکسپریا XZ2 Premium و گلکسی نوت ۹

    ۳) پاک کردن حافظه کش اینستاگرام

    ابتدا به تنظیمات > برنامه ها > و نرم ازفرار اینستاگرام را پیدا و انتخاب کنید . سپس روی گزینه محل ذخیره کلیک و گزینه پاک کردن داده را انتخاب کنید .

    رفع عدم نمایش استوری

    رفع عدم نمایش استوری

    در آخر به نرم افزار اینستاگرام مراجعه کنید و مشکل را بررسی کنید ، که آیا مشکلتون برطرف شده ؟ به تیم پشتیبان تک تیپ اطلاع دهید .

    نظرات یا پیشنهادات خود را با تک تیپ در میان بگذارید ، موفق باشید .

    به نقل از : Techtip.ir