مایکروسافت، آفیس 2019 را برای کاربران ویندوز و مکینتاش منتشر کرد

امروز شرکت مایکروسافت جدید‌ترین نسخه از مجموعه نرم‌افزار‌های اداری خود را به نام مایکروسافت آفیس 2019 برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مکینتاش رونمایی کرد. این آپدیت جدید برای کار‌های تجاری و کاربرد‌های غیرتجاری (مصرف کننده) طراحی شده است.

Office-2019-1b مایکروسافت، آفیس 2019 را برای کاربران ویندوز و مکینتاش منتشر کرد

نکته جالب در مورد آفیس جدید، نبود قابلیت به‌روزرسانی ماهانه سرویس آفیس 365 مایکروسافت است. در واقع نسخه آفیس 2019 دربردارنده ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که طی سه سال اخیر به آفیس 365 افزوده شده بود. البته به‌روزرسانی‌های خاص هر برنامه از مجموعه شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت‌لوک، پروژکت، ویزو، اکسس و پابلیشر نیز ارایه شده است. در این مجموعه جدید از آفیس، جامدادی همراه (Roaming pencil case) و نوار شخصی سازی در تمامی برنامه‌های موجود، در دسترس قرار گرفته است.

در برنامه ورد، مایکروسافت با افزودن حالت فوکوس به همراه یک مترجم جدید و بهینه‌سازی سایر قابلیت‌ها کارایی و جذابیت این نرم‌افزار حیاتی را بالاتر برده‌ است. در برنامه پاورپوینت نیز انتقال مورفی (Morph transitions)، پشتیبانی از مدل‌های سه بعدی و فرمت SVG، ویژگی play in-click sequence و خروجی ویدیو با کیفیت 4k افزوده شده است.

Office-2019-2 مایکروسافت، آفیس 2019 را برای کاربران ویندوز و مکینتاش منتشر کرد  PowerPoint-2019 مایکروسافت، آفیس 2019 را برای کاربران ویندوز و مکینتاش منتشر کرد

علاوه‌بر این ویژگی‌ها، برروی به‌روزرسانی بخش‌های فردی نیز کار شده است. Exchange Server 2019، اسکایپ برای Business Server 2019، SharePoint Server 2019 و Project Server 2019 نیز برای نسخه تجاری آن تا هفته آینده منتشر خواهد شد. گفتنی است که نسخه تجاری آفیس 2019 با مجوز مصرف‌کننده از امروز و بعد از آن در هفته‌های آینده برای امور تجاری دیگر و کسب‌و‌کار‌های حرفه‌ای در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

نوشته مایکروسافت، آفیس 2019 را برای کاربران ویندوز و مکینتاش منتشر کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت