چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

خروج ناگهانی اینستاگرام قطعا برای بسیاری از کاربران ایرانی رخ داده است و بسیاری از آن‌ها دلیل این مشکل را نمی‌دانند و “فورا” دست به کارهایی از قبیل حذف و نصب اینستاگرام و دستکاری در تنظیمات این اپلیکیشن می‌کنند که قطعا کار اشتباهی است و این اقدامات بایستی در اولویت‌های آخر باشند.

در مواقعی که خروج ناگهانی اینستاگرام رخ می‌دهد کاربر بدون اینکه کار نامتعارفی را انجام داده باشد با این مشکل روبرو شده و به همین دلیل سردرگم از دلیل اتفاقی است که برای اپ اینستاگرامش رخ داده است. در این موارد اغلب بسیاری از کاربران به دلیل تکرار خروج ناگهانی امکان ورود دوباره به اینستاگرام را ندارند و همه روش‌هایی که به صورت تجربی تست می‌کنند، پاسخگو نیست.

اینستاگرام که حالا محبوب‌ترین اپلیکیشن به روایت بسیاری از سایت‌های معتبر خبری دنیاست و بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد که ماهانه به آن سر می‌زنند و روزانه میلیون‌ها محتوای مختلف را تولید می‌کنند که طبیعتا مشکلات این چنینی برای آن طبیعی خواهد بود ولی چاره کار کجاست؟

Instagram-will-soon-allow-its-users-to-tag-friends-in-videos چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

پیشنهاد کارشناسان فناوری پیرامون این موضوع صبر چند ساعتی است که به پایدار شدن وضعیت اپلیکیشن کمک می‌کند چرا که احتمالا به دلایل مختلف در ارتباط کاربر، اپلیکیشن و سرور اینستاگرام مشکلی پیش آمده است که در این چند ساعت برطرف خواهد شد. در صورت عدم حل این مشکل می‌توانید به خاموش و روشن کردن گوشی بپردازید و با این روش وضعیت اینستاگرام را بسنجید.

معمولا با اقدامات بالا مشکل مربوطه حل می‌شود ولی در غیر این‌صورت می‌توانید به به‌روزرسانی‌های این اپلیکیشن در گوگل پلی یا استورهای دیگر نیز سری بزنید تا در صورت وجود به‌روزرسانی جدید آن را انجام داده و احتمالا با این کار از شر این مشکل رها شوید. در غیر این‌صورت یکبار اپلیکیشن اینستاگرام را حذف کرده و دوباره از روی استورهای معتبر دانلود و نصب کنید.

INSTAGRAM-2 چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

اگر قصد حذف و نصب دوباره این شبکه اجتماعی را ندارید راه حل دیگر ما برای جلوگیری از خروج ناگهانی اینستاگرام حذف حافظ پنهان این اپلیکیشن است که به راحتی از طریق تنظیمات گوشی و بخش برنامه‌ها قابل دسترس است. برای دسترسی به این بخش به storage یا حافظه برنامه وارد شوید و گزینه Clear Cache را لمس کنید. با این روش به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد.

به نظر افرادی که تصور می‌کنند مشکل اینستاگرام با حذف حافظه پنهان حل می‌شود، این مشکل معمولا زمانی رخ می‌دهد که برای ساعت‌های متمادی در حال کار روی اینستاگرام هستید و دانلودهای متفاوت و بسیار زیادی را انجام داده‌اید که عملا عملکرد آن با توجه به مشخصات فنی گوشی شما هم‌خوانی نداشته و به صورت اتوماتیک بسته می‌شود.

instagram-igtv چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

نکته بسیار مهم در تمامی راهکارهای پیشنهادی ما این است که قبل از انجام هر کاری یوزر و پسورد خود را در این اپلیکیشن حفظ کنید و در صورت نیاز اقدامات لازم را به هر ترتیبی که هست انجام دهید تا در صورت وقوع هر مشکلی بتوانید واکنش‌های مناسب و درخوری نشان دهید. این توصیه به این دلیل است که اینستاگرام پس از حذف حافظه پنهان و همچنین حذف و نصب دوباره اپلیکیشن از همه کاربری‌های شما خارج شده و عملا باید تمام لاگین‌های فعال خود را دوباره بروز کنید.

در صورتی که با روش‌های بالا مشکل‌تان حل نشد لطفا در بخش نظرات مطرح کنید تا راهنمایی‌های بیشتری تقدیم شما شود.

نوشته چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت