فال روزانه گوشی

فال روزانه پنجشنبه 22 شهریور ماه 1397

فال گرفتن یکی از سرگرمی‌های روزمره بسیاری از افراد است و حال در اینجا ما فال افراد را بر اساس گوشی و تلفن همراهی که دارند، به‌صورت روزانه می‌گیریم!

البته همان طور که همگی می‌دانید، گرفتن فال بیشتر از هر چیزی جنبه سرگرمی داشته و نبایستی تصمیمات روزمره خودتان را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید!

توصیه: برای آنکه هر روز بتوانید فال روزانه خودتان را چک کنید، آدرس این پیج را ذخیره نمایید تا به صورت مستقیم فال خودتان را بگیرید!

فال روزانه برای آی‌فون دارها

apple-omen فال روزانه گوشی

ای شخصی که گوشی آی‌فون داری: امروز ممکن است به دلیل استرس، نتوانی با دیگران ارتباط موثری برقرار کنی. به احتمال زیاد مایل به صحبت کردن با هیچ کسی نخواهی بود، حتی اگر این شخص بهترین دوستتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان باشد. این ممکن است برای شما و اطرافیان‌تان سخت باشد، چرا که کسانی که اطراف شما هستند تقاضای کمک و یا مشورت در برخی کارها را خواهند داشت و اگر شما به آنها کمک نکنید، کارشان با مشکل روبرو خواهد شد. خونسردی خودتان را حفظ و سعی نمایید با آرامش شرایط را کنترل کنید. این وضعیت موقت است و به زودی مشکلاتتان برطرف خواهد شد.

فال روزانه برای سامسونگ دارها

samsung-omen فال روزانه گوشی

ای شخصی که گوشی سامسونگ داری: زمان خوبی برای شروع کارهای جدی و گرفتن مسئولیت‌های جدید در کسب و کار است. واقعا می‌توانید در امور فکری خوب عمل کنید و فرصتی داشته باشید که خودتان را در جامعه اثبات کنید. توصیه‌های یکی از اعضای سالمند خانواده می‌تواند مفید باشد، اما باید به یاد داشته باشید که به درون‌تان توجه کنید.

فال روزانه برای هواوی (آنر) دارها

Huawei-omen فال روزانه گوشی

ای شخصی که گوشی هواوی داری: مبلغ عمده‌ای پول از کسب و کارتان دریافت می‌کنی. ممکن است بخواهی که برای یک سفر شخصی برنامه ریزی کنی یا سرمایه گذاری طولانی مدتی را انجام دهی. امروز بعد از ظهر شاید به یک جلسه با صمیمی‌ترین شخص دعوت شوی. ستاره شناسان به شما می گویند که این دعوت را قبول کن، زیرا که فرصتی خواهی داشت تا یک شخص جذاب را ملاقات کنی. نباید استراحت کردن را نادیده بگیری.

فال روزانه برای ال‌جی دارها

lg-omen فال روزانه گوشی

ای شخصی که گوشی ال‌جی داری: حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشی، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهی. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

فال روزانه برای اچ‌تی‌سی دارها

HTC-omen فال روزانه گوشی

ای شخصی که گوشی اچ‌تی‌سی داری: خیلی خوب است که در محیط کار و تجارت استوار هستی، اما باعث جذب حسادت یکی از همکاران‌تان می‌شوید. بهتر است که زمان بیشتری را صرف زندگی حرفه‌ای تان کنید. آرام باشید و صبوری کنید. به شما توصیه می‌کنیم که به شایعات و حرف های بیهوده اطراف اهمیت ندهید.

فال روزانه برای شیائومی دارها

Xiaomi-omen فال روزانه گوشی  ای شخصی که گوشی شیائومی داری: در حالی که به دیگران کمک می‌کنی از فرصت‌هایی که در زندگی دارند استفاده کنند، باز کردن درهای شانس و خوشبختی به روی دیگران تبدیل به سرگرمی و تفریح‌تان شده است! اما حالا دیدن تمام پتانسیل‌ها سخت‌تر شده به‌نظر می‌رسد؛ چرا که هر چیزی نسبت به قبل مایوس کننده‌تر شده است‌. اما شما زمان‌تان را تلف نکنید، احساس بدبختی نکرده و به خودتان شک نداشته باشید. درعوض هدفی منطقی برای خود تعیین کنید و برای رسیدن به آن کار کنید.

فال روزانه برای نوکیا دارها

Nokia-omen فال روزانه گوشی

ای شخصی که گوشی نوکیا داری: امروز اوقات کاملا خوبی در پیش رو داری، حتی زمانیکه در حال کار کردن هستی. ممکن است رییس تان شما را با دقت زیر نظر بگیرد و همین باعث می‌شود تمرکز شما بالاتر برود و با وجود اینکه کارهای بسیاری دارید که باید انجام دهید این حالت برای تان خوب است، چرا که شما همیشه دوست داشتید به نوعی استعدادها و شایستگی خود را ثابت کنید. از این نترسید که شما باید این بحران را اداره کرده و طبق انتظارات دیگران عمل کنید. این کار باعث می‌شود اعتماد به نفس شما به دیگران نیز منتقل شود.

فال روزانه برای سونی دارها

sony-omen فال روزانه گوشی

ای شخصی که گوشی سونی داری: امروز ممکن است یکی از دوستان نزیک و یا عشق‌تان بی آنکه هیچ خبری داده باشد، غیب شود. شاید وقتی می‌بینید تماس‌ها و پیام هایتان را پاسخ نمی‌دهد، خیلی نگران شوید اما نباید به این سرعت در مورد او قضاوت کنید و هر چه دلتان می‌خواهد به او نسبت دهید. این شخص به احتمال زیاد چنان درگیر یک کار بسیار مهم شده که اصلا حواسش به تلفن همراهش نیست و به محض این که کارش تمام شود، خودش با شما تماس خواهد گرفت. احتمالا وقتی سر و کله اش پیدا شود خبرهای جالبی را برای شما به همراه خواهد داشت. فعلا آرامش خودتان را حفظ کنید و سرتان به کار و زندگی خودتان باشد.

نوشته فال روزانه گوشی اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت