آموزش – چگونه از مینی استیکرهای گوگل استفاده کنیم؟

مینی استیکر های گوگل ویژگی جالبی هستند که به واسطه آن می‌توانید از عکس سلفی، کاراکتر انیمیشنی خود را ایجاد کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه نحوه استفاده از این ویژگی جالب گوگل را بررسی کنیم.

شما هم اکنون می‌توانید با استفاده از جیبورد، مجموعه‌ای از استیکرهای متنوع را تهیه کنید. ویژگی جدیدی که مینی استیکر نامیده می‌شود، تصویر شما را با استفاده از یک عکس سلفی به یک شخصیت انیمیشنی تبدیل می‌کند. البته این ویژگی جدیدی نیست و پیش از این، شاهد بیت‌موجی‌ (Bitmoji) اپل بودیم؛ اما باز هم مینی استیکر قابلیت جالبی خواهد بود.

گوگل نسخه کوچکی از شما را ایجاد می‌کند

مینی استیکر جدید گوگل از تکنولوژی‌هایی نظیر یادگیری ماشینی، شبکه عصبی و تصاویر استفاده می‌کند تا بتواند عکس شما را به یک کرکتر کارتونی یا آواتار، ایموجی و یا هر چیز دیگری که مایل باشید آن را صدا بزنید، تبدیل کند. و در همه اینها تنها از یک عکس سلفی استفاده می‌شود. تیم گوگل در تاریخ ۲۷ آگوست در توییتر اعلام کرد:

مینی استیکرها به‌ راحتی ایجاد شده و از طریق جیبورد قابل اشتراک‌گذاری هستند. همه این استیکرهای شخصی از یک عکس سلفی ایجاد می‌شوند.

مینی استیکرها براساس ویژگی‌های بصری کاربر، تصویری مجازی از او ایجاد می‌کنند. این بدین معنا است که در این استیکرها از رنگ پوست، رنگ چشم، شکل صورت، مدل مو و سایر ویژگی‌های کاربر استفاده خواهد شد؛ البته اگر از تفسیر گوگل رضایت ندارید می‌توانید این استیکرها را شخصی‌سازی کنید.

چگونه از مینی استیکرهای گوگل استفاده کنیم؟

همه آنچه که به آن نیاز دارید، اپلیکیشن جیبورد در اندروید یا iOS است. روی دکمه Emoji کلیک کنید. حال آیکون Stickers را انتخاب کرده و سپس روی آیکون Mini کلیک کنید. در نهایت دکمه Create را زده، یک عکس سلفی بگیرید و اجازه دهید که گوگل باقی کارها را انجام دهد.

در این مرحله می‌توانید انتخاب کنید که گوگل، استیکر شما را ایجاد کند و یا خود به صورت سفارشی آن را بسازید و سپس در دو دسته‌بندی Bold و Sweet از آنها استفاده کنید. درنهایت می‌توانید این استیکرهای جالب را برای هر کسی که مایل هستید، بفرستید.

مینی استیکرها اولین بار در Allo رویت شدند

این ویژگی اولین بار در اپلیکیشن Allo رویت شد. با وجود آنکه Google Allo همچنان وجود دارد اما گوگل توسعه اپلیکیشن پیام‌رسان خود را متوقف ساخته است. به همین دلیل این ویژگی‌های جالب در سایر اپلیکیشن‌های گوگل معرفی می‌شوند.

به نقل از : mag.plaza.ir

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت