آموزش – چگونه در آیفون و آیپد اتصال خودکار وای فای را غیرفعال کنیم؟

ویژگی اتصال اتوماتیک وای فای در برخی مواقع سبب نارضایتی کاربر می‌شود. اگر مایل هستید با نحوه غیرفعال‌سازی این ویژگی در آیفون و آیپد آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود در ادامه این مطلب آموزشی با ما همراه باشید.

یکی از بیشترین مواردی که کاربران را در مورد استفاده از وای فای اذیت می‌کند، پیشنهادهایی است که برخی از مراکز عمومی بزرگ می‌دهند. برای مثال کتابخانه‌های عمومی، نسبتا سرویس اینترنت‌دهی با کیفیت پایینی دارند. درهمین راستا اگر از یک داده اینترنت همراه استفاده شود، درمقایسه با سرعت این محل‌های عمومی، مطمئنا سریع‌تر خواهد بود.

خوشبختانه می‌توان به طریقی یک شبکه وای فای را از لیست شبکه‌های ذخیره شده در گوشی حذف کرد و یا به‌طور کامل آن را خاموش کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه نحوه غیرفعال‌سازی این اتصال خودکار را با هم مرور کنیم.

چگونه در آیفون و آیپد اتصال اتوماتیک وای فای را غیرفعال کنیم؟

۱- ابتدا به مسیر Settings > Wi-Fi بروید.

۲- آن شبکه وای فای را که مایل هستید اتصال اتوماتیک آن را غیرفعال کنید، مشخص کنید.

۳- روی علامت I که در کنار نام شبکه قرار دارد، ضربه بزنید.

۴- حال دکمه Auto-Join را در وضعیت غیرفعال قرار دهید.

در آیفون و آیپد به‌طور پیش‌فرض اتصال اتوماتیک فعال است. با این حال تنظیمات شما روی آی‌کلود همگام‌سازی خواهد شد. بنابراین اگر در آیفون خود، ویژگی اتصال اتوماتیک را غیرفعال کنید، این ویژگی در آیپد، مک و دیگر دیوایس‌های اپلی که با یک اپل آیدی از آن‌ها استفاده می‌کنید نیز غیرفعال خواهد شد.

به نقل از : mag.plaza.ir

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت