آموزش – چگونه در اینستاگرام اکانت تایید شده داشته باشیم

خیلی‌ها دوست دارند بدانند که چگونه حساب کاربری‌شان را در اینستاگرام احراز هویت (Verification) کنند. دلیل آن هم ساده است؛ داشتن یک تیک آبی در کنار نام کاربری اینستاگرام، به اندازه هزاران فالوور پرستیژ و ارزش دارد!

افراد زیادی هستند که دوست دارند هویت خود را در حساب کاربری شان را در اینستاگرام تایید کنند. verification یا تایید حساب کاربری در اینستاگرام بدان معنی است که شما می‌توانید به عنوان یک شخص تاثیر گذار و شاخص در اینستاگرام شناخته شوید. چرا که یک تیک آبی در کنار نام کاربری شما نمایش داده می‌شود و داشتن این تیک آبی، به خودی خود، ارزش زیادی در نظر بازدید کننده صفحه کاربری شما دارد. اما چگونه در اینستاگرام هویت خود را تایید کنیم؟

در سال ۲۰۱۷، توییتر خط مشی کاربری خود را عوض کرد و برای اینکه هویت کاربران را تایید کند، فرمی را در سایت خود گذاشت که همه می‌توانستند آن را پر کنند و مراحل احراز هویت را طی کنند. فیسبوک اما قوانین آسان تری برای تایید حساب کاربری دارد. اما اینستاگرام قوانین سخت گیرانه تری را برای این کار دارد.

صفحه قوانین و سیاست‌های اینستاگرام برای تایید حساب‌های کاربری بسیار مرموز و گنگ است. اینستاگرام در این صفحه به قوانین بسیار کلی اشاره می‌کند که در نگاه اول همه در مورد آن می‌دانیم. اما ریزه کاری‌هایی وجود دارد که تنها باید با افراد باتجربه مشورت کنید تا آن‌ها را بفهیمد.

getting verification in instagram / تایید حساب کاربری در اینستاگرام

اگر شما یک سلبریتی هستید و قصد دارید که به یک ستاره تمام عیار مجازی تبدیل شوید، وجود آن تیک آبی در کنار نام کاربری شما در اینستاگرام لازم است. اما برای افراد عادی این موضوع می‌تواند خیلی هم مهم نباشد. اگر در دفتر یک ناشر کار می‌کنید و یا یک ناشر دیجیتالی شما را می‌شناسد، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که برای شما یک درخواست تایید حساب کاربری ارسال کند. توجه کنید که این گونه شرکت‌ها و ناشرها تنها می‌توانند برای کسانی که با آن‌ها کار می‌کنند و یا به نوعی با حرفه آن‌ها آشنا هستند، این درخواست را ارسال کنند. پس سعی کنید به کسانی مراجعه کنید که به نوعی بتوانید خود را به آن‌ها ربط دهید!

getting verification in instagram / تایید حساب کاربری در اینستاگرام

برای تایید حساب کاربری شما در اینستاگرام، باید مدارکی را داشته باشید که در زیر به آن‌ها اشاره کرده ایم:

  1. ابتدا باید یک حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید!
  2. یک نام مشخص ( نام خود شما و یا نام تجاری شما )
  3. یکی از اسنادی که در تصویر زیر می‌بینید. به ترتیب: گواهینامه رانندگی، پاسپورت، شناسنامه، گواهی تمکن مالی، گواهینامه کسب و کار، صورت مالیات‌های کسب و کار، تمام گواهینامه‌ها و یا نامه‌های سازمانی، چارت سازمانیgetting verification in instagram / تایید حساب کاربری در اینستاگرام
  4. داشتن مخاطبان قانونی در فیسبوک یا اینستاگرام
  5. داشتن یک توضیح خوب و قانع کننده برای تایید هویت خود در اینستاگرام ( همچنین می‌توانید لینک‌هایی را هم برای توضیح دلایل خود در این بخش اضافه کنید) در زیر چند مورد از بهترین دلایلی که تا کنون توسط اینستاگرام پذیرفته شده اند را می‌بینید:
  • برای تایید هویت خود به منظور کم شدن اثر حساب‌های کاربری جعلی دیگری که به نام شما و یا نام تجاری شما ایجاد شده اند.
  • این که شما با داشتن تاییدیه حساب کاربری می‌توانید فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید و بیشتر از قبل فعال باشید.
  • این که حساب کاربری شما در حال رشد است و برای جمع کردن طرفداران بیشتر نیاز به تایید هویت حساب کاربری خود دارید.
  • ادعا کنید که شما قصد دارید تولید محتوای خود را از وبلاگ و یا سایت شخصی خود به اینستاگرام منتقل کنید.

getting verification in instagram / تایید حساب کاربری در اینستاگرام

معیار‌هایی وجود دارد که اینستاگرام بر اساس آن‌ها شما را رتبه دهی کرده و تایید می‌کند. بر اساس تجربه‌هایی که وجود دارد، معیار‌ها می‌تواند یک یا چند مورد از موارد زیر باشد:

  1. مشارکت داشتن در اینستاگرام بسیار مهم تر از داشتن فالوورهای زیادی است. در دنیایی که فالوور خرید و فروش می‌شود، این موضوع بسیار منطقی است! متوسط نرخ فعالیت در این شبکه اجتماعی ۳ درصد است. این به این معنی است که مجموع نظرات و نظرات نوشته شده در در پست‌های دیگران به طور متوسط باید ۳ درصد از کل تعداد فالوور‌های کاربر باشد. بهترین کاربران، فعال ترین ‌آن‌ها هستند نه کسانی که فالوور‌های زیادی دارند!
  2. حتی اگر یک سلبریتی واقعی باشید، این به معنای تایید تضمینی حساب کاربری شما نمی‌باشد. کاربرانی مثل چارلی جردن که بیش از یک میلیون فالوور فعال دارند، هنوز هم تایید نشده اند.getting verification in instagram / تایید حساب کاربری در اینستاگرام
  3. به نظر می‌رسد که اینستاگرام در مورد کسانی که دارای وبسایت‌های قوی هستند، بسیار خوشبین است. گر چه هنوز هم بسیاری از سلبریتی‌ها با داشتن میلیون‌ها حساب کاربری هنوز تایید نشده اند اما برایانا ویست که یک وکیل است و یا میشل اسکلار که یک نویسنده است هر دو با داشتن تنها هزاران فالوور، تایید شده هستند.

getting verification in instagram / تایید حساب کاربری در اینستاگرام getting verification in instagram / تایید حساب کاربری در اینستاگرام

در حالی که این دو شخص، اشخاص شناخته شده ای هم نیستند اما با توجه به مقالات زیادشان در گوگل و تاثیرگذاری آن‌ها و البته فعالیت مجازی آ‌ن‌ها، رتبه خوبی را از نظر اینستاگرام کسب کرده اند. اما اگر درخواست تایید حساب کاربری از طریق یک ناشر دیجیتالی فرستاده شود چگونه خواهد بود؟ بعد از ارسال این درخواست، اینستاگرام به شما یک ایمیل می‌فرستد و از شما بابت ارسال درخواست تشکر می‌کند. در انتهای نامه هم به این موضوع اشاره کرده که قصد دارد در کمتر از یک روز به درخواست شما پاسخ بدهد. یک یا دو روز بعد یکی از این اتفاقات برای شما می‌افتد!

  1. درخواست شما تایید می‌شود و تیک آبی رنگ در کنار نام کاربری شما ظاهر می‌شود و اگر حساب کاربری فیسبوک نیز دارید، فیسبوک این موضوع را به صورت زیر به شخصی که درخواست شما را ثبت کرده خبر می‌دهد!getting verification in instagram / تایید حساب کاربری در اینستاگرام
  2. ممکن است از نظر اینستاگرام حساب کاربری شما قابل تایید نباشد که این موضوع را با پیام زیر به شخصی که درخواست شما را ارسال کرده نشان می‌دهد.getting verification in instagram / تایید حساب کاربری در اینستاگرام

در این پیغام ممکن است فیسبوک به شما پیشنهاداتی را برای کمک به دریافت تاییدیه ارسال کند. مثلا به شما بگوید که با حضور بیشتر و فعالیت بیشتر می‌توانید این تاییدیه را دریافت کنید. به نظر می‌آید بهترین راه برای دریافت تاییدیه فیسبوک (به یاد داشته باشید که فیسبوک شرکت مادر اینستاگرام است) حضور فعال در فضای مجازی و عدم جمع آوری فالوور‌های غیر فعال است.

به نقل از : mag.plaza.ir

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت