ذخیره ی نقشه های گوگل در رم گوشی

قابلیت Wi-Fi Only برای نقشه ی گوگل مرحله ی ارزیابی را پشت سر گذاشته و اکنون ارائه شده است.وقتی شما این ویژگی را به کار ببرید، این اپلیکیشن نمیتواند از داده های سیم کارتتان استفاده کند و به همین خاطر برای شما اقتصادی تر است.هنگام فعال بودن این حالت، سایر اپلیکیشن ها قادر خواهند بود از دیتای سیم کارت استفاده کنند.این خصوصیت سبب می شود افرادی که در سفر هستند هزینه کمتری صرف کنند چون از بین برنامه های مرتبط به شبکه،فقط اپلیکیشن Google Maps می تواند در مسافرت ضروری باشد.
این برنامه طوری طراحی شده اگر شما زمانی ک آنلاین بوده اید نقشه ی گوگل را دانلود و ذخیره نکرده باشید،در حالت غیر آنلاین دسترسی داشتن به آنها غیرممکن است؛اما ذخیره سازی آنها هم ممکن است با مشکلی همراه باشد و آن کم بودن حافظه ی موبایل شماست.
ویژگی جدید Google Maps سبب شده که شما بتوانید این نقشه ها را در رم گوشی اندرویدتان سیو کنید تا مشکل کمبود فضا نیز برطرف شود.خصوصیت یاد شده مخصوصا برای موبایل هایی که حافظه داخلی کمی دارند میتواند مفید واقع شود؛ البته سایر برنامه های موبایلی مثل Here نوکیا قبل از گوگل این ویژگی را به کار گرفته اند.
این خصوصیت علاوه بر کاربرانی که در سفر هستند،برای کسانی که از بسته های اینترنتی محدود استفاده میکنند نیز مورد استفاده و بسیار کاربردیست.

نوشته ذخیره ی نقشه های گوگل در رم گوشی اولین بار در اپ ویزارد پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت