مشاهده ی میزان شارژ باتری با اپلیکیشن Tiny Battery Widget

اپلیکیشن Tiny Battery Widget برای موبایل های اندرویدی طراحی شده و کارایی آن اطلاع از مقدار دقیق شارژ باتری است که توسط این برنامه در قالب یک ویجت در صفحه اصلی قابل مشاهده است.
در استفاده از موبایل های هوشمند امروزی،کمتر پیش می آید با مشکلی روبرو شویم؛امکانات و ویژگی هایی از قبیل نمایشگر بزرگ و دارای رزولیشن بالا،دوربین خوب،رابط کاربری مناسب و… از علل این امر هستند؛اما در بسیاری از موبایل ها امکان مشاهده ی میزان دقیق شارژ موجود نبوده و برای این منظور کاربر مجبور است منو های پیوسته و تو در تو را در قسمت تنظیمات گوشی بگذراند.
اگر ما بطور دقیق بدانیم که چقدر از شارژ گوشی همراهمان باقی مانده،یقینا برای مصرف این شارژ برنامه ریزی کرده و در شرایطی که امکان شارژ کردن باتری را نداریم کمتر از موبایلمان برای انجام کارهای غیرضروری استفاده میکنیم.
طراحی اپلیکیشن Tiny Battery Widget سبب دستیابی به این ویژگی کاربردی شده است.با نصب این برنامه ی موبایلی شما در هر زمان میزان باتری گوشی همراه خود را بصورت یک ویجت در صفحه اصلی موبایل مشاهده کرده و در صورت لزوم در بهره بردن از آن صرفه جویی خواهید کرد.این ویجت به شکل زیبایی طراحی شده و از نظر ظاهری نیز رضایت کاربر را جذب می کند.

نوشته مشاهده ی میزان شارژ باتری با اپلیکیشن Tiny Battery Widget اولین بار در اپ ویزارد پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت