اپلیکیشن جدید ضبط مکالمه

اپلیکیشن جدیدی با نام Automatic Call Recorder به تازگی طراحی شده که که در ضبط کردن و ثبت و ذخیره ی محتوای تماس های تلفنی کاربرد دارد.با استفاده از این برنامه کاربران قادرند تمام مکالمه هایشان را ثبت کنند و بعدا از بین آنها تعدادی را انتخاب و نگهداری کرده و مابقی را حذف کنند.ویژگی مهمی که این برنامه داراست این است که از قبل برای ضبط تماس ها قابل برنامه ریزی است یعنی شما می توانید تعیین کنید که دقیقا کدام تماس ها را ثبت کند.بعد از این که این تماس ها ثبت شدند این امکان وجود دارد که چیزهایی از قبیل نوشته را به آنها پیوست کنید‌.
این مکالمه ها در بخشی با نام ((صندوق ورودی)) در همین برنامه سیو میشوند اما کاربر می تواند آنها را به سایر فضاهای موجود در موبایل از قبیل کارت حافظه انتقال دهد.به علاوه می شود از قبل مشخص کرد که تماس های بعدی کجا ذخیره شوند. این امکان نیز وجود دارد که یک مورد مشخص را از روی تاریخ یا نام یا شماره، جست و جو و از بین سایرین پیدا کنید.
از دیگر ویژگی های این اپ می توان به محرمانه بودن ضبط تماس ها اشاره کرد بطوری که شخص مورد مکالمه از این موضوع باخبر نخواهد شد؛این برنامه موبایلی قابلیت ضبط تمام تماس ها و حتی شماره های ناشناخته را نیز دارد و آمار همه ی تماس های شما را نگهداری می کند.
این برنامه در گوگل پلی امتیاز ۳.۹ را داراست و در اندروید های نسخه ۲.۳ به بالا قابل اجراست.

نوشته اپلیکیشن جدید ضبط مکالمه اولین بار در اپ ویزارد پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت