عرضه ی نسخه بتای اپلیکیشن اس نوت

از ویژگی های خاص موبایل های گلکسی نوت،دارا بودن قلم S Pen است.برای استفاده از این قلم باید اپلیکیشن اس نوت بر روی گوشی هوشمند نصب باشد تا امکان نوت برداری و یا طراحی فراهم شود.مدتی است که اس نوت توسط کره حتی برای موبایل هایی به جز گلکسی نوت نیز طراحی شده و اخیرا نسخه ی بتای آن برای سیستم عامل اندروید منتشر شد.
اندروید از آغاز پیدایش تا کنون همیشه سعی داشته از ویژگی های منحصر به شرکت های مختلف بهره ببرد و اس نوت هم یکی از این ویژگی هاست.این اپ در اردیبهشت امسال در گوگل پلی قرار گرفت تا کاربرها بتوانند آن را دریافت کنند و استقبال خوبی توسط مردم از این برنامه به عمل آمد.در هر نسخه ی جدید از گلکسی نوت سامسونگ،تغییراتی نیز در اس نوت اعمال می شد و گوگل پلی نیز به روزرسانی اخیر این برنامه را دریافت کرده و در اختیار کاربران قرار می داد.
پس از عرضه ی گلکسی نوت ۷،این اپلیکیشن نیز دارای تفاوت های اساسی با نسخه های پیشین شد و در نتیجه نسخه ی بتای اس نوت توسط سامسونگ عرضه شد.
در توضیحات این اپ گفته شده که امکان مواجهه با خطا یا هشدار((بسته شدن اجباری)) حین استفاده وجود دارد؛اما به هر حال برای دریافت این نسخه،باید ثبت نام و سپس آن را دانلود کنید؛ثبت نام برای این برنامه موبایلی به راحتی و تنها در یک مرحله ی کوتاه انجام می پذرید.
بنا به گفته ی سامسونگ اگر شما اس نوت را قبلا داشتید،آپدیت بتا نیز برای شما عرضه خواهد شد.
نمایی با نام Folder View به این برنامه اضافه شده و همچنین سطل زباله برای پاک کردن نوشته طراحی شده است.طراحی اپلیکیشن اس نوت بهینه سازی شده و استفاده از آن بسیار آسانتر به نظر می رسد.

نوشته عرضه ی نسخه بتای اپلیکیشن اس نوت اولین بار در اپ ویزارد پدیدار شد.

CopyRight Original Article منبع اصلی و رعایت قانون کپی رایت