پخش سریال میدان سرخ جمعه ها از سایت هکس دانلود

سریال میدان سرخ مجموعه‌ی جدید برای شبکه نمایش خانگی است. این سریال هر جمعه ساعت 8 صبح از رسانه هکس دانلود و دیگر سایت های دانلود فیلم پخش خواهد شد. ابراهیم ابراهیمیان اولین سریال خود را با بازیگران معروف و مشهوری چون امیر حسین آرمان، مهتاب کرامتی و حمید فرخ‌نژاد ساخته است. برای دانلود سریال میدان سرخ و معرفی این سریال همراه ما باشید.

سریال خانگی میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1400 از کشور ایران میباشد. از ابراهیم ابراهیمیان پیشتر فیلم‌های سینمایی “پیلوت”، “آاادت نمی‌کنیم”، “ارسال آگهی تسلیت به روزنامه”  را دیده بودیم. اما سریال میدان سرخ اولین تجربه او در ساخت و تولید سریال محسوب میشود.

 

سریال میدان سرخ درامی ماجرایی، جنایی، اکشن و هیجان‌انگیز دارد. مثل همه آثار جنایی، اینجا هم همه عناصر جذابیت وجود دارد. اسلحه، عشق، خیانت، دو راهی، قتل، گروگان‌گیری، فرار، گروه تبهکاران، اسم‌های عجیب‌وغریب و… پس اگر عاشق فیلم‌هایی با این ویژگی هستید حتما از تماشاگران ثابت سریال میدان سرخ خواهید شد. در خلاصه داستان سریال آمده است: «شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد؛ اما به‌واسطه پنهان‌کاری و دروغ‌های شوهرش با اتفاقی هولناک روبه‌رو می‌شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد…»

 

از بازیگران سریال میدان سرخ میتوان به حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان و آرمین رحیمیان اشاره کرد.

پخش سریال میدان سرخ‌

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال میدان سرخ، این سریال که در ژانر معمایی و درام نگارش شده است، روز های جمعه‌ ساعت 8 صبح از رسانه هکس دانلود پخش می‌شود میتوانید برای دانلود سریال میدان سرخ از رسانه هکس دانلود اقدام به دانلود و تماشای سریال نمایید. اولین قسمت این سریال جمعه ۲۶ شهریور به نمایش درمی‌آید. سازندگان سریال میدان سرخ محدودیت سنی بالای ۱۷ سال را برای تماشای این مجموعه در نظر گرفته‌اند که با توجه به صحنه‌های معدود درگیری، انتخاب درستی است. این سریال در ۲۶ قسمت و در ۲ فصل پخش خواهد شد.