معرفی فیلم سینمایی بیوه سیاه Black Widow 2021

فیلم بیوه سیاه (Black Widow 2021) با بازی اسکارلت جوهانسون 18 تیر 1400 اکران شد. کاراکتر و فیلم سینمایی بلک ویدو طرفداران زیادی دارد که مدت‌هاست در انتظار اکران آن بودند. خوشبختانه تریلر، داستان و هنرپیشه‌های بیوه سیاه مشخص شده، خوب است بدانید برخی به این فیلم عنکبوت سیاه هم می‌گویند!

شخصیت بلک ویدو اسکارلت جوهانسون بیش از یک دهه است که در دنیای سینمایی مارول حضور دارد؛ اما در حالی که ابرقهرمانان دیگری مانند مرد آهنی، تور و کاپیتان آمریکا چندین فیلم مستقل برای خود دارند، بیوه سیاه هیچ‌گاه فیلم مستقل برای خود نداشته است. مارول اکنون قصد تغییر این امر را دارد و فیلم بیوه سیاه قرار است به زودی اکران شود. تمرکز اصلی این فیلم روی ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) و گذشته او به عنوان یک آدم‌کش حرفه‌ای آموزش دیده توسط دولت روسیه است.

 

تاریخ اکران فیلم بیوه سیاه 9 جولای 2021 (18 تیر 1400) بود و در همین تاریخ اکران شد. بیشتر فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول هم تقریبا در زمانی مشابه اکران شده‌اند. قبلا شایعه شده بود که فیلم Black Widow قرار است اولین فیلم مارول با درجه سنی R یا همان بزرگسال باشد که بعدها کوین فایگی این شایعه را رد کرد.

اولین تریلر فیلم Black Widow در اواسط آذر 1398 منتشر شد. این تریلر که در بالا می‌توانید آن را تماشا کنید، با نگاه کردن رومانوف به آینه و پخش صحنه‌هایی از فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول آغاز می‌شود. او در ابتدای تریلر می‌گوید: «من هیچ چیزی نداشتم؛ اما بعدا این شغل را به دست آوردم؛ این خانواده را؛ اما هیچ چیزی برای همیشه دوام نمی‌آورد.» همین جملات ابتدایی، مضامین اصلی این تریلر را نشان می‌دهند که مربوط به ریشه‌های این شخصیت و مفهوم خانواده است.

در این بخش می‌خواهیم به هر آنچه از داستان فیلم بلک ویدو می‌دانیم، بپردازیم. اگر هنوز فیلم Avengers Endgame را تماشا نکرده‌اید، این پاراگراف حاوی اسپویل‌هایی از این فیلم است. با توجه به اینکه در پایان آخرین فیلم اونجرز، بلک ویدو یکی از قهرمانانی بود که جان خود را از دست داد، این فیلم قرار است از نظر زمانی، در گذشته رخ دهد.

 

 

معرفی فیلم سینمایی بیوه سیاه Black Widow 2021

میتوانید فیلم سینمایی بلک ویدو را از رسانه هکس دانلود دریافت نمایید : دانلود فیلم بیوه سیاه

 

فیلم بیوه سیاه / Black Widow

داستان فیلم بیوه سیاه بعد از اتفاقات Captain America: Civil War رخ می‌دهد که ناتاشا رومانوف به عنوان یک فراری، زندگی خود را ادامه می‌دهد. دلیل این امر، آن است که او به کاپیتان آمریکا و باکی بانرز (سرباز زمستان) کمک کرده بود تا فرار کنند. اسکارلت جوهانسون در این باره می‌گوید: ما در این فیلم ناتاشا را در بازه خاصی از زندگی‌اش می‌بینیم. او در وضعیت بسیار دشواری قرار دارد زیرا نمی‌تواند با کسی ارتباط برقرار کند و جایی برای رفتن ندارد. در واقع او با خودش مقابله می‌کند.

کوین فایگی در مصاحبه‌ای درباره این فیلم پیش درآمد می‌گوید:

می‌توان پیش‌درآمدهایی ساخت تا به سوال‌هایی جواب دهند که شما نداشتید، اما از سوی دیگر می‌توان فیلم‌های پیش‌درآمدی ساخت که بتوانید چیزهایی را بفهمید که قبلا نمی‌دانستید.

 

فایگی در ادامه مصاحبه، سریال Better Call Saul را به عنوان نمونه‌ای از پیش‌درآمدی بسیار خوب معرفی کرد که نه تنها توانسته متمایز باشد، بلکه در عین‌حال شما را مواردی آشنا می‌کند که قبلا نمی‌دانستید. او در مصاحبه‌ای دیگر، با اشاره به اینکه داستان فیلم بیوه سیاه قبل از جنگ ابدیت و پایان بازی رخ می‌دهد، گفت ناتاشا کارهایی را در جنگ ابدیت و پایان بازی انجام می‌دهد که اگر Black Widow را تماشا کنید، آن کارها را با درک جدیدی خواهید دید.

درباره داستان فیلم عنکبوت سیاه 2020 می‌توان تنها به مواردی که در تریلر می‌بینید اکتفا کرد. با توجه به تریلر، به نظر می‌رسد شاهد فلش‌بک‌های زیادی خواهیم بود. بیشتر از این، اطلاعات زیادی از داستان فیلم Black Widow نداریم که با توجه به اینکه با یک فیلم مارول طرف هستیم، جای تعجبی ندارد.

 

فیلم سینمایی بیوه سیاه Black Widow 2021

اسکارلت جوهانسون

مارول مثل همیشه از بازیگران بزرگی در فیلم خود استفاده کرده است. اسکارلت جوهانسون مثل قبل قرار است نقش بیوه سیاه را بازی کند که به لطف ایفای این نقش، تبدیل به پردرآمدترین بازیگر زن دنیا در 2019 شده است.

 

ریچل وایس

ریچل وایس (Rachel Weisz) که برنده جایزه اسکار است، در نقش یک جاسوس روسی به نام ملینا بازی می‌کند که دارای اسم مستعار آیرن میدن (Iron Maiden) بوده و در کمیک‌ها، نقش منفی را دارد.

 

فلورنس پیو

فلورنس پیو (Florence Pugh) نقش یلنا (Yelena) را بازی می‌کند که بعد از ناتاشا رومانوف، به عنوان بلک ویدو عمل می‌کند و در تریلر می‌بینیم که ناتاشا او را خواهر صدا می‌کند.

 

دیوید هاربور

دیوید هاربور که او را با بازی در فیلم Hellboy و سریال Stranger Things می‌شناسیم، نقش آلکسی شوستاکوو (Alexie Shostakov) یا همان Red Guardian را بازی می‌کند. او درواقع ابرسرباز روسیه در پاسخ به کاپیتان آمریکا است.

 

از دیگر بازیگران بیوهٔ سیاه می‌توان به ویلیام هرت (William Hurt) در نقش تادئوس راس اشاره کرد. او تی فاگبنلی (OT Fagbenle) و ری وینستون (Ray Winstone) هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند. شایعاتی هم وجود دارند مبنی بر اینکه رابرت داونی جونیور را دوباره در نقش تونی استارک یا همان مرد آهنی در این فیلم خواهیم دید.

فیلم سینمایی بیوه سیاه Black Widow 2021

کارگردانی فیلم بیوه سیاه را کیت شورتلند (Cate Shortland) استرالیایی بر عهده دارد که فیلم‌های Lore و Somersault را در کارنامه خود دارد. این چندمین بار است که شاهد استفاده از فیلمسازان جالب و متفاوت از سوی مارول برای ساخت فیلم‌هایش هستیم. فیلمنامه این اثر توسط ژاک شیفر (Jac Schaeffer) نوشته می‌شود که گرداننده سریال Wanda Vision محسوب می‌شود. تیم خلاق پروژه فیلم Black Widow، سینماتوگراف فیلم Mission: Impossible – Fallout یعنی راب هلردی را هم به کار گرفته است که می‌تواند نشانه‌ای بر وجود عناصر بزرگ اکشن، مشابه اثر بلاک باستر تام کروز باشد.

داستان فیلم بیوه سیاه

بعد از اتفاقات Captain America: Civil War رخ می‌دهد که ناتاشا رومانوف به عنوان یک فراری، زندگی خود را ادامه می‌دهد. دلیل این امر، آن است که او به کاپیتان آمریکا و باکی بانرز (سرباز زمستان) کمک کرده بود تا فرار کنند

به نظر می‌رسد ساخت یک فیلم مستقل برای فیلم بیوهٔ سیاه، حرکت درستی از سوی مارول است. فیلم Black Widow 2021 آغازی برای فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که ما را با بیشتر با ماجراهای بلک ویدو آشنا می‌کند. در این مطلب علاوه بر قرار دادن لینک دانلود فیلم سینمایی بیوه سیاه محصول سال 2021 { دانلود فیلم های 2021 } سعی کردیم داستان، تریلر، بازیگران و هر آنچه از فیلم عنکبوت سیاه 2020 می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم. نظر شما درباره بلک ویدو چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند به موفقیت سایر فیلم‌های مارول دست پیدا کند؟