مقاله تستی

روش های بسیاری برای ساخت بک لینک وجود دارد. مناسب ترین روش های لینک بیلدینگ، علاوه بر منابعی که در اختیار دارید به تجارتی که در آن مشغول به فعالیت هستید نیز بستگی دارد. صنایع و تجارت هایی که سابقۀ بیشتری دارند و رقابت در آنها بیشتر است، معمولاً نیازمند ساخت بک لینک های بیشتر و قوی تری هستند. و خب، همانطور که می دانید لینک بیلدینگ برای این کسب و کارها بسیار دشوار است.

از طرفی، در صنایع تازه تاسیس و در حال رشد این امکان وجود دارد تا با وبلاگ نویسی و راه اندازی فُروم فرصت های بسیاری برای ساخت لینک بیلدینگ به دست آورد. در این مقاله سعی کردیم روش های ساخت بک لینک را معرفی کنیم که برای هر نوع وب سایت و تجارتی کاربردی باشند.

برخی از مواردی که در پائین آورده شده است را در مقالۀ راه اندازی کمپین لینک بیلدینگ آموخته اید، بنابراین برای آنکه از اتلاف وقت شما عزیزان جلوگیری کنیم، در این فصل موارد گفته نشده را برایتان توضیح می دهیم. فرض ابتدایی این است که شما باید محتوایی تولید کنید تا با استفاده از آنها بتوانید لینک بسازید. حال این محتوا می تواند به شکل های زیر ایجاد شود:

  • اینفوگرافیک
  • تجسم داده و آمار
  • گزارش متنی
  • راهنما (آموزش های گام به گام)
  • ویدئو
  • گالری تصاویر

روند تولید محتواهای فوق باید به گونه ای باشد تا مخاطبان آنها را مرتبط، جذاب، پر مفهوم، سرگرم کننده و … تلقی کنند. زمانی که چنین بازخوردی را دریافت کردید می بایست برای دریافت لینک از سوی همین مخاطبان اقدام نمایید. اگر بتوانید به درستی تولید محتوا کنید، با گذشت زمان دیگر نیازی نخواهید داشت برای ساخت بک لینک از کسی درخواست کنید.

همچنین، لزومی ندارد در تمام وب سایت هایی که می شناسید برای محتوای خود لینک سازی کنید، تنها کافیست با چند وب سایت مهم و تاثیرگذار در زمینه تجاری خود صحبت کنید تا آنها مقالات شما را در وب سایت خود منتشر کنند. مسلماً این نوع ساخت بک لینک بسیار زمان بَر است و نیازمند تولید محتوایی خاص و کامل می باشد، اما با کمی تلاش همه چیز ممکن است، قبول ندارید؟