واتس آپ – آموزش اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ در فیسبوک

اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ در فیسبوک عنوان آموزشی است که امروز قصد پرداختن به آن را داریم. واتس اپ از جمله پیام رسان‌های پرکاربرد با قابلیت های بالا نظیر لاگین شدن به حساب فیسبوک و انتقال اطلاعات و اشتراک گذاری مطالب به صورت همزمان می‌باشد در این مطلب با آموزش تصویری اشتراک اطاعات واتس اپ در فیسبوک همراه ما باشید.

همانطور که می دانید در دنیای امروز وجود شبکه‌های اجتماعی مختلف و فرصت‌های متعدد موجود در هرکدام موجب گردیده که همگی ما در چندین شبکه‌ی اجتماعی عضو باشیم اما مهمترین مشکل موجود عدم امکان رسیدگی مورد نیاز برای هر کدام از آنها از این رو می‌توان با ایجاد ارتباط بین شبکه‌های اجتماعی مختلف به مدیریت صحیح و آسان آن‌ها بپردازید.

با استفاده از قابلیت و وصل کردن پیام رسان‌های مختلف می توانید با تولید محتوا در یک پیام رسان آن را در سرویس‌های مختلف به اشتراک بگذارید و از این طریق فعالیت خود را سرویس‌های دیگر تداوم ببخشید و به در عین حال زمان زیادی را سپری نکرده باشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

مراحل فعال سازی اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ در فیسبوک:

مرحله اول :

  • واتس اپ خود را به آخرین نسخه بروز رسانی کنید
  • اپلیکیشن واتس اپ را اجرا کنید
  • گزینه ی تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید

مرحله دوم :

  • در مرحله بعد در صفحه ی جدید گزینه‌ی Account را انتخاب کنید

مرحله سوم :

  • سپس در مرحله آخر تیک گزینه‌ی Share My Account Info را انتخاب کنید

با اعمال تغییرات بالا می‌توانید تمامی اطلاعات واتس اپ را در سرویس فیسبوک به اشتراک بگذارید و یا از اشتراک گذاری آن جلوگیری به عمل آورید.

همچنین امکان لاگین کردن سایر سرویس‌های دیگر وجود دارد به عنوان مثال امکان اشتراک گذاری تمامی اطلاعات اینستاگرام در فیسبوک و توییتر نیز وجود دارد که در مطالب بعدی در قالب آموزش تصویری ارائه خواهد شد.

امیدوارم مطلب فوق مورد رضایت شما بوده باشد.

ما را از نظرات و پیشنهادات خود به بهره نسازید.

همچنین در صورت رضایت از این آموزش آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به نقل از : libano.ir