آموزش بستن آپدیت اتوماتیک نرم افزار ها در گوگل پلی

حتما برای شما اتفاق افتاده،گوشی خود را بردارید و ناگهان شاهد آپدیت شدن اتوماتیک برنامه ها توسط گوگل پلی و کم شدن حجم دیتای خود باشید . ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از این اتفاق جلوگیری کنید و اجازه دهید Google Play تنها زمانی که میخواهید ،نرم افزار ها را به روز کند.

به عنوان یک قاعده کلی، برنامه هایی که از Google Play نصب کرده اید به صورت خودکار به منظور بهبود عملکرد خود با گوشی های هوشمند شما بروزرسانی شوند، اما این اتفاق بعضا می تواند تلفن شما را کند کند، از داده های تلفن همراه شما بیش از اندازه استفاده کند یا از انجام کارهای دیگر بر روی دستگاهتان جلوگیری کند. اینجاست که آپدیت دستی برنامه ها میتواند عملی تر و منطقی تر باشد.

نحوه غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار برنامه ها در Google Play

۱٫ برنامه فروشگاه Google Play را باز کنید و روی نماد ۳ خط در بالا سمت چپ یا راست ضربه بزنید. سپس به پایین بروید و تنظیمات را انتخاب کنید.

۲٫ در تنظیمات Play Store، بخش Auto-update apps (بروز رسانی اتوماتیک برنامه ها) را لمس کنید.

۳٫ شما میتوانید یکی از این ۳ گزینه را انتخاب کنید: گزینه ۱ :بروزرسانی در هر شبکه ای حتی دیتای موبایل ۲٫ به روز رسانی فقط از طریق Wi-Fi وگزینه ۳ .غیر فعال سازی بروزرسانی خودکار

گزینه ۳ را برای غیر فعالسازی انتخاب کتید..

نحوه غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار برنامه ها در Google Play

چگونه برنامه ها را به صورت دستی در Play Store بروزرسانی کنید

۱٫ به برنامه ها و بازی های من My apps & games در گوگل پلی بروید، سه خط بالایی در کنار نوار جستجو را به منظور باز شدن منوی ناوبری لمس کنید.

چگونه برنامه ها را به صورت دستی در Play Store بروزرسانی کنید
چگونه برنامه ها را به صورت دستی در Play Store بروزرسانی کنید

۲٫ در این بخش مواردی که در حال حاضر بر روی دستگاه شما نصب شده است و لیست اصلی هر برنامه ای که تا کنون دریافت کرده اید. در لیست نصب شده، می بینید .برنامه ها به دسته هایی تقسیم می شوند: به روز رسانی، به تازگی به روز شده و به روز.

۳٫ در بخش بروزرسانی برنامه هایی که نیاز به آپدیت دارند مشخص شده اند،با زدن آپدیت در جلوی هر برنامه،آن را آپدیت کنید و یا با زدن Update All همه برنامه ها را بروز کنید.