آموزش مودم کردن گوشی ، استفاده از اینترنت گوشی به صورت وایرلس و USB و بلوتوث

در این آموزش ، می آموزیم که چگونه از دیتا و اینترنت گوشی اندرویدی خود در سایر دستگاه ها مثل لپتاپ و … به صورت بی سیم و یا با سیم استفاده کنید.با ما همراه باشید.

قابلیت Wi-fi Hotspot

این قابلیت اشتراک گذاری اینترنت گوشی شما را به صورت بی سیم فراهم می کند.برای فعال سازی مسیر زیر را طی کنید.(این مسیر با توجه به نوع گوشی و کارخانه سازنده می تواند کمی متفاوت تر باشد).

Settings > Wireless and networks > More > Tethering and Portable Hotspot یا Settings > Connections > Hotspot and tethering

آموزش مودم کردن گوشی ، استفاده از اینترنت گوشی به صورت وایفا

با فغال کردن این گزینه ،اینترنت دیتای شما به صورت وایرلس در دسترس می باشد.به همین آسانی

روش تنظیم کردن Wifi Hotspot

برای امنیت بیشتر و کارایی بهتر ، ابتدا میبایست تنظیمات Wi-Fi Hotspot را تنظیم کنید. پیش فرض نام اتصال و رمز عبور وجود. دارد، اما می توانید آن را تغییر دهید. وارد بخش Hotspot در مسیر گفته شده شوید و Portable Wi-Fi Hotspot و یا Configure Wi-Fi Hotspot را لمس کنید

روش تنظیم کردن   Wifi Hotspot 
روش تنظیم کردن Wifi Hotspot

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، در قسمت Network Name نام شبکه و در قسمت Security می توانید نوع امنیت شبکه خود را تعیین و در قسمت Password در صورت تمایل به گذاشتن رمز،آن را وارد کنید.

نحوه به اشتراک گذاری داده ها و اینترنت با USB Tethering

Tethering USB به شما این اجازه را می دهد که از اتصال داده تلفن خود با کابل USB بهره مند شوید.به این صورتکه هم گوشی خود را از طریق کابل یو اس بی شارژ کنید و هم از اینترنتش استفاده کنید.این گزینه در همان قسمت Tethering and Portable Hotspot وجود دارد و زمانی فعال می شود که شما گوشی خود را با کابل یو اس بی به دستگاهی متصل کرده باشید.

 نحوه به اشتراک گذاری داده ها و اینترنت با USB Tethering
نحوه به اشتراک گذاری داده ها و اینترنت با USB Tethering , Bluetooth Tethering

نحوه به اشتراک گذاری داده ها و اینترنت با Bluetooth Tethering

Tethering USB به شما این اجازه را می دهد که از اتصال داده تلفن خود با بلوتوث بهره مند شوید.این گزینه در Tethering and Portable Hotspot وجود دارد و با فعال کردن آن ،دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث می توانند از دیتای شما استفاده کنند.