آموزش – اینترنت رایگان همه اپراتور ها + مسابقه ها و طرح های شگفت انگیز

در این مطلب بدنبال معرفی و ارائه ی راهکارهایی عملی برای دستیابی به اینترنت رایگان هستیم بنابراین در ادامه با اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به عنوان دو اپراتور برتر در زمینه ی ارائه‌ی خدمات اینترنت بیشتر آشنا خواهیم شد پس در ادامه با ما همراه باشید.

اینترنت‌رایگان ایرانسل :

اپلیکیشن ایرانسل من:

با اولین ورود به این اپلیکیشن ۱ گیگ اینترنت یک ماهه به شما تعلق خواهد گرفت.

ویرایش اطلاعات اینترنت ثابت:

تمامی مشترکان نسل ۴ ثابت ایرانسل می‌توانند با ویرایش اطلاعات نظیر پست الکترونی خود را در صفحه‌ی اطلاعات مشترکان به روز رسانی کنند و یه بسته‌ی ۵ گیگا بایتی اینترنت رایگان هفتگی دریافت کنند.

شارژ خودکار :

با استفاده از این سرویس می‌توانید قبض سیم کارت ثابت خود را بپردازید و یا برای سیمکارت‌های اعتباری خود به صورت خودکار شارژ تهیه کنید. همچنین به عنوان هدیه یک گیگ اینترنت‌ رایگان دریافت کنید.

همچنین با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره‌ی ۳۱۲۱ و دعوت دوستانتان به فعال سازی این سرویس می‌توانید به ازای هر دو نفر از دوستانتان یک گیگ اینترنت‌رایگان را دریافت کنید.

حذف صورتحساب کاغذی :

با استفاده از این ترفند علاوه به کمک به حفظ محیط زیست می‌توانید یک گیگ اینترنت‌رایگان هفتگی از دو صبح تا ده شب داشته باشید.

معرفی اپلیکیشن لنز :

با ارسال شماره تلفن دوستانتان که هنوز از لنز استفاده نمی‌کنند به شماره ۳۱۱۳ و نصب اپلیکیشن لنز توسط دوست شما هردوی شما می توانید از یک گیگ اینترنت‌رایگان استفاده کنید

تبدیل سیمکارت ۴G به نسل یوسیم:

اگر شما جز مشترکینی هستید که از فناوری ۴G استفاده می‌کنید می‌توان با تغییر آن به فناوری یوسیم ۱۴ گیگ اینترنت همراه چهارده روزه بهره‌مند شوید.

روشن کردن سیمکارت ایرانسلی:

اگر بیش از یک‌ماه از خاموش بودن سیمکارت ایرانسلی شما می‌گذرد می‌توانید با روشن کردن آن یک گیگا بایت اینترنت‌ همراه به اعتبار روزانه داشته باشید.

اینترنت رایگان همراه اول:

نصب اپلیکیشن همراه من:

با نصب این اپلیکیشن یگ گیگابایت اینترنت‌ همراه رایگان به شما تعلق می‌گیرد.

اینترنت نامحدود از ساعت سه تا هفت بامداد :

این بسته حمایتی تنها برای مشترکینی که حجم بسته روزانه‌ی آنها ۱۰ گیگا بایت یا بیشتر می‌باشد قابل فعال سازی است.

طرح دوشنبه سوری همراه اول:

این طرح که در آخرین دوشنبه‌ی هر ماه اجرا می‌شود با وارد کردن کد #۱*۵۴*۱۰۰* به صورت تصادفی بین ۱۰۰ مگ تا ۱۰۰ گیگ به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

یوسیم رویایی:

با تبدیل سیمکارت دائمی و اعتباری خود به یوسیم امکان برنده شدن در طرح یوسیم رویایی و بهره‌مند شدن از یکسال اینترنت‌ رایگان و نامحدود را داشتنه باشید.

طرح‌های رایگان اپراتور رایتل:

۲ گیگ اینترنت رایگان ماهانه

طرح مشترکین تامین اجتماعی

فعال سازی مجدد سیمکارت رایتل

بسته‌های مناسبتی

مطالب پیشنهادی :

به نقل از : libano.ir