آموزش – آموزش بکاپ گیری از فایلهای اینستاگرام

آموزش بکاپ گیری از فایلهای اینستاگرام

تلگرام ، اینستاگرام ، فیسبوک ، قطعا یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی حال حاضر جهان می بانشد.همه‌ی ما تصاویری از لحظه‌های مختلف زندگی خود را در تلگرام و اینستا‌گرام به اشتراک می‌گذاریم؛ اما اگر زمانی بخواهیم حساب کاربری‌مان را حذف کنیم، چگونه باید تصاویر خود را دانلود کنیم؟ قبل مطلبی را در مورد آموزش پشتیبان گرفتن از فایل ها در تلگرام برای شما کاربران توضیح داده ایم اما در این مطلب قصد داریم روشی را شرح دهیم تا بتوانید از اطلاعات و فایل های خود که شامل فیلم، عکس، کامنت و لایک، پیام های دایرکت و.. پروفایل اینستاگرام را بکاپ گیری و دانلود کنید با ما و آموزش بکاپ گیری از فایلهای اینستاگرام همراه باشید.

آموزش بکاپ گرفتن و دانلود همه عکس، ویدیو، دایرکت اینستاگرام

به‌طور کلی دانلود تصاویر اینستا‌گرام و تهیه نسخه‌ی پشتیبان از آن‌ها ایده‌ی خوبی است؛ حتی اگر قصد نداشته باشید این شبکه‌ی اجتماعی را ترک کنید. بااین‌حال، اگر قصد داشته باشید این سرویس را ترک کنید، این کار تنها راه برای ازدست‌ندادن تصاویر دلخواهتان است.

ابتدا اینستاگرام خود را باز کنید و روی سه خط سمت چپ کلیک کنید.

آموزش بکاپ گیری از فایلهای اینستاگرام

اکنون بر روی گزینه تنظیمات (Settings) پایین صفحه بزنید.

 بکاپ گیری از فایلهای اینستاگرام
بکاپ گیری از فایلهای اینستاگرام

اکنون بر روی گزینه دانلود داده‌ها (Data Download) کلیک کنید.

چگونه از فایلهای اینستاگرام خود بکاپ بگیریم ؟
چگونه از فایلهای اینستاگرام خود بکاپ بگیریم ؟

اکنون ایمیل خود را بررسی کرده و اگر صحیح بود، گزینه‌ی درخواست دانلود (Request Download) را لمس کنید.

بکاپ اطلاعات اینستاگرام
بکاپ اطلاعات اینستاگرام

همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید دانلود اطلاعات بلافاصله انجام نخواهد شد، درعوض، اینستا‌گرام وقتی تصاویرتان کاملا آماده‌ی دانلود شد، ایمیلی برای شما ارسال می‌کند که حاوی لینک برای دانلود آن‌ها است. این فرایند ممکن است تا ۴۸ ساعت طول بکشد؛ بنابراین، صبور باشید و منتظر ایمیل بمانید.

موفق باشید.

به نقل از : tech-center.ir