آموزش – ارسال ویس در دایرکت اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام امکان ارسال ویس در دایرکت فراهم شد و از این به بعد میتوانید با مراجعه به بخش دایرکت اینستاگرام خود صدای خود را ضبط و به مخاطب مد نظر خودتان ارسال کنید. البته قبل تر اینستاگرام امکان تماس ویدیویی را در قسمت دایرکت برای کاربران خودش فراهم کرد و شما میتوانستید با استفاده از این ویژگی با دوستان خود به صورت ویدیویی تماس برقرار کنید.

اما همینطور که گفتیم موضوع امروز ما در مورد ارسال ویس در دایرکت اینستاگرام میباشد که کار چندان سختی هم برای ضبط و ارسال ویس خود به دوستان تان نخواهید داشت و با مطالعه این مقاله به راحتی خواهید توانست در مواقع دلخواه به صورت ویس با مخاطب های خودتان در ارتباز باشید.

طریقه ارسال ویس در دایرکت اینستاگرام :

برای ضبط و ارسال صدای خود باید اینستاگرام خودتان را به آخرین بروز رسانی آپدیت کنید و سپس وارد قسمت دایرکت اینستاگرام تان شده و اقدام به ضبط و در نهایت ارسال ویس مربوطه به مخاطب تان باشید برای انجام این کار مراحل زیر انجام دهید

۱_ از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود شده و در صفحه باز شده که همان صفحه هوم اینستاگرام مان میباشد، آیکون دایرکت که در بالا گوشه صفحه قرار دارد را لمس میکنیم.

۲_ با لمس این آیکون ما وارد بخش دایرکت اینستاگرام خود شده ایم که میتوانیم از این قسمت وارد مکالمه با اکانت های حاضر در لیست موجود در این صفحه شده و یا با استفاده از آیکون + مانندی که در گوشه بالای صفحه قرار دارد با پیج های جدید در ارتباط باشیم.

۳_ بعد از انتخاب یکی از پیج ها، وارد صفحه مکالمه بیبن خود و اکانت مربوطه میشویم و همانگونه که در صفحه زیر مشاهده میکنید در کادر ارسال پیام، آیکون جدیدی که به شکل یک میکروفون میباشد اضافه شده است که برای ضبط کردن صدای خود کافی ایست این آیکون را لمس و تا انتهای مکالمه خودمان نگهه داریم. ( البته باید در نظر داشته باشید که ویس ضبط شده نمیتواند بیش از یک دقیقه باشد)

۴_ بعد از اتمام ضبط ویس خود، از آیکون میکروفون دست کشیده تا ویس ضبط شده توسط شما آماده آپلود برای مخاطب تان باشد.

با انجام این مراحل شما به راحتی موفق به ارسال پیام صوتی در اینستاگرام خودتان شده اید و میتوانید با پیج های مختلف به صورت پیام صوتی در ارتباط باشید.

جمع بندی

ارسال ویس در دایرکت اینستاگرام میتواند یک چالش جدید را در این بخش برای کاربران اینستاگرام به ارمغان آورد. البته به نظر من این ویژگی باید از قبل ها در اینستاگرام فعال میشد حتی قبل تر از امکان تماس ویدیویی البته تماس ویدیوی را نباید دست کم گرفت چون قابلتی بسیار فوق العاده میباشد که امکان تماس آنی بین دو مخاطب را فراهم میکند اما خب همانطور که گفتم به نظر خود من امکان ضبط و ارسال پیام صوتی عامیانه تر میباشد.

و در آخر این که اینستاگرام قبل ها به قسمت دایرکت اهمیت کمتری میداد اما این روز ها با آپدیت های جنجالی که در این قسمت فراهم کرده میتوان امید داشت که در روز های آتی بروز رسانی ها و قابلیت های جدیدی را در این قسمت مشاهده کنیم چون به هر حال بخش دایرکت اینستاگرام میتواند بهتر از این برای کاربران به عنوان یک پیام رسان عمل کند.

image_pdfدریافت فایل pdf

به نقل از : inbo.ir